maanantai 22. kesäkuuta 2015

All the beautiful girls in the world, they got nothing on you baby

It's just another day without you.

Ekaa kertaa vähään aikaan mä voin sanoa että mua pelottaa. Mun elämä on just nyt ihan liian mallillaan, kohta on pakko jonkun jutun mennä vituilleen. Mä pelkään niin helvetisti just nyt, että se on nyt sitten toi vuosittainen kontrolli joka menee vituilleen. Nyt kun mä pitkästä aikaa nautin elämästä ja oon onnellinen. Yleensä sillon aina ja vääjäämättä jotain kosahtaa.

Mun kroppa kuvittelee olevansa raskaana. Tai siis mun pää saa aikaseks kai nää kaikki oireet. Mua etoo koko ajan, haistan ihan liian herkästi juttuja, joudun jatkuvasti juoksemaan kusella, alavatsaa nippailee, mua väsyttää koko ajan ja tisseihin koskee. Tein tossa 12h takaperin testin joka oli erittäin selkeä negatiivinen. Tosin, en tiedä näkyykö se edes vielä 8 päivän päästä. Periaatteessa kai sitä raskaushormonia pitäis ruveta erittymään heti kun hedelmöitys on tapahtunu ja solumöykky kiinnittyny ja ruvennu jakautumaan. Periaatteessa mun pitäis odottaa vielä kolmisen viikkoa ja tehdä uus testi. Sillon mulla on jo se kapseli.

Mulla ei oikein ole mitään erityistä blogattavaa tai pohdittavaa kun en saa ajatuksiani millään tavalla järjestykseen. Oon vaan niin väsyny. En tiedä onko ne nää yövuorot vai yleensäkin yleinen väsymys, niillä ei tunnu olevan juuri eroa.

Taidanpa jatkaa nettishoppailua vielä hetken :D Kun kerran on vielä aikaa siihen että mut tullaan päästämään vapaille...

Puss och kram allihopa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti