keskiviikko 8. elokuuta 2012

One witness refused to remain silent

Ja aivan loistavan elokuvan olivat saaneet aikaiseksi. Suosittelen ihan kaikille. En ole aiemminkaan digannut kulttuureista, joissa naisten oikeuksia poljetaan, mutta nyt olen vielä enemmän sitä mieltä että islam on uhka niin naisille kuin ei-islamilaisille maillekin. Elokuva, josta tässä puhun on nimeltään Soraya M ja harvemmin elokuva saa mua sellaisen raivon, pettymyksen ja ällötyksen valtaan. Inhoan miehiä tällä hetkellä ja aivan tuhottoman paljon. Miehen himosta tiukempaan ja yhä kiinnommeltuun ympärileikattuun pilluun kivitettiin useamman lapsen äiti ja uskollinen vaimo. Uskon, että tätä tapahtuu muuallakin kuin vain elokuvissa. Uskon, että tämä on yhä arkipäivää monissa islamistisissa maissa. 

Älkää käsittäkö väärin, minä en ole rasisti. Minä pidän erilaisia kulttuureja rikkautena. Mutta edes minusta missään kulttuurissa EI saa olla mitään ihmisoikeuksia rikkovaa. Tässä mielessä Suomikaan ei ole mallikelpoinen valtio. Ruotsi taitaa olla lähimpänä ihannevaltiotani. Minusta homoille kuuluvat samat oikeudet kuin heteroille. Jos tämä toteutuu, niin Suomi on minulle vihdoin sellainen maa, jota minä haluan puolustaa ja jossa on sellaiset arvot jotka ovat nykyaikaa eivätkä syrji ketään. Sellaisesta maasta voisi olla ylpeä. Suomi ei olisi enää ahdasmielinen takapajula. Mutta siihen menee aikaa. 

Kaikki eivät ole vielä valmiita sellaiseen muutokseen. Ei niin kauan, kun uusnatsipuol.. anteeksi, perussuomalaisille löytyy kannattajia ja muuan kristillishihhuli saa olla äänessä. Sitä minä en ymmärrä, että lääkäri suoltaa sellaista paskaa siitä, että homous on sairaus. Eikös lääketieteellisessä opeteta, että homous on kuitenkin poistettu Suomessa tautiluokituksesta -81... Luin joskus kyseisen rouvashenkilön pamfletin 2000-luvun alusta ja täytyy tunnustaa, että mikään ei ole hetkeen huvittanut mua yhtä paljon. Se, jos mikä, oli hirvittävää paskaa jota edes entinen ystäväni Halinalle ei saanut krapulassa väännettyä pönttöön. Ja se jos mikä oli hirveää!

Ja katson tässä parhaillaan erittäin häröä elokuvaa. Rakastan musikaaleja, mutta tää on ahdistavuudessaan ihan omaa luokkaansa. Oopperan kummitus. Rakastan kaikkia rakkaustarinoita ja muita, mutta jotenkin tässä leffassa on jotain hyvin hyvin karmivaa.

Olen tässä tänään ollut ihan liekeissä mun uusista punaisista rintaliiveistä. Niillä saa aivan tuhottoman upean kaula-aukon aikaan ja mulla on jopa tissivako! Siis jotain ihan supermahtavaa! Ehdottomasti parhaita ostoksia joita olen kolmella eurolla tehnyt. Ehdottomasti. Ja edelleen mun tekis kauheasti mieli tilata kolme saatavilla olevaa Escadan kausituoksua. Saatavilla olis kaiketi vaan Sexy Graffiti, Rockin' Rio ja Island Kisses. Sexy Graffiti oli muistaakseni ihan ensimmäinen kausituoksu jonka hankin. Sen jälkeen järjestäen kaikki. Nää uusimmat Marine Groove yms yms ei ole olleet yhtä hyviä. 

Himoitsisin myös uutta Calvin Kleinia, ihan jo sen kuvauksen takia. Minäpä kopsaan nimen ja kuvauksen Sokoksen verkkokaupan sivuilta. " Calvin Klein CKIN2U naiselle puhuttelee uutta sukupolvea, joka on rohkaistunut seksuaalisesti ja jolla ei ole sitoumuksia. Seksikäs. Tuoksu on heille, jotka elävät nykyhetkessä.Latvatuoksu: Punaherukan lehdet, Sisilian bergamotti, Pinkki grapefizzSydäntuoksu: Sokeriorkidea, Valkoinen kaktusPohjatuoksu: Neonmeripihka, Punasetri, Vanilijakohokas" Jos kyseinen tuoksu on läheskään yhtä hyvä kun One Shock niin olen ihan myyty. Ai miten niin rakastan hajuvesiä ja tykkään tuoksua hyvältä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti