torstai 19. heinäkuuta 2012

Luomia ja muuta mukavaa

Löysin pohkeestani uusia luomia ja ne on jumalauta mustia! Ja ne kutisee ja on arkoja ja ne on mustia ja ne on äärimmäisen arveluttavan oloisia. Pitänee niitä näyttää samalla kun ehkä ensi viikolla menen ranteeni kanssa uudestaan näytille.

Juupa, olin sitten eilen viihteellä. Vedin sen sortin överikännit että olen pistänyt pystyyn hirveän drama queen - kohtauksen ja olen suudellut sitä rakastamaani miestä. Oijoijoi. Ja tänään oltiin siis molemmat töissä samassa vuorossa ja mentiin pitkin seiniä toisiamme hyvin suloisesti vältellen. Tai siis, minä en suudellut sitä miestä vaan se suuteli mua kun vihjaisin että mulla on hyvänmakuista huulikiiltoa, haluatko maistaa. Leijuin hetken aikaa pilvissä. Kunnes tulin ryminällä alas. Se mies nimittäin lähti jonkun tsubun kanssa tanssimaan seuraavaa hidasta eikä edes viitsinyt lähteä meidän kanssa samoille jatkoille. Ja meidän jatkothan oli McDonald'sin Drive In - kaistalla. Onneksi käytiin siellä hakemassa ruokaa, olis meinaan ollu hyvin paljon pahemmat olot. Aamulla nukuin ehkä tunnin pätkissä, möngin vessaan ja join varmaan kaksitoista litraa vettä.

Aivan ihanaa ruokaa sain tänään töissä. Pyysin ruokaa mikä tulee nopeasti, jonka saa syötyä nopeasti ja joka ei ole kevyimmästä päästä. Sain ison lautasellisen lihapullia, ranskalaisia ja kerma-pippurikastiketta.

Ja huomenna menee vielä enemmän jännäksi, salamyhkäinen projektini etenee seuraavalle asteelle. Jos on lisää kerrottavaa huomenna, niin kerron siitä ehdottomasti lisää. Hahaa. Jännittää jo nyt hirveästi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti