tiistai 17. heinäkuuta 2012

Jonnin joutavaa jutusteltavaa

Olen mennyt elämässäni eteenpäin. Heittänyt ankkurin täysin uusille vesille. Olen aloittanut elämäni uudistamisen heittämällä lukemattomat määrät tavaraa pois ja mä jumalauta siivosin kämppäni! Siihen vaikutti kyllä se, että rakas pikkuveljeni käväisi täällä hyvin pikaisesti kylässä ja liki tukehtui, plus saattoi olla lähellä itkua. Kaksi jätesäkillistä tavaraa heitin asunnostani ulos, plus pari ihan tavallista muovipussia. Sitä lähti aivan mielettömän paljon! Tämä siivous tapahtui siis kymmenen päivää sitten, tosin se vaati kaksi päivää aikaa. Tämän jälkeen olen imuroinut asuntoni jo kahdesti. Eli kymmenen päivän sisään olen imuroinut kolmesti. Ja arvatkaa mitä... Tykkään jopa siitä! 

Tiskaamista vihaan kyllä yhä edelleen, ja johtuen siitä että minulla ei ole yhtään puhtaita lautasia aion heittää kaikki lautaseni roskikseen ja suuntaan Ikeaan ostoksille. Sitä paitsi, tarvitsisin eteiseen maton joka mätsää pinkkiin lamppuun ja lisäksi päiväpeiton, alkoviin uudet verhot ja parvekkeen oven eteen myös verhon. Ja mitä vittua minä teen kuuden hengen astiastolla kun mua on vain yksi?! Eli aion ostaa siis astiaston neljälle hengelle, sivupersoonilleni ja itselleni. Ikeassa on aivan ihania astioita!

Ja yhden uuden tuttavuuden olen solminut, uusi rakkauteni: suoravärit! Päässäni on nyt aivan ihastuttava kirkas oranssi raita. Ennen se oli pinkki. Kohta se on taas pinkki. Ja sitten ehkä turkoosi tahi sininen. Olin kuulkaas kun lapsi karkkikaupassa kun katselin ihania värejä ja suunnittelin seuraavaa tukkalaitettani. Suoristusraudalla olen opetellut kihartamaan tukkaani, pakkohan tuo oli opetella kun olen mennyt tuommoisen laitteen ostamaan! Se sujuu jo yllättävän näppärästi. Pitäis siis elokuun häihin saada laitettua jonkinlainen fiftarityylinen tukka ja tulin siihen lopputulokseen että kiharat olis se juttu joka kruunais koko lookin.

Rakkausrintamalla on HYVIN levotonta. Olen vähän hukassa itseni kanssa ja olen kerinnyt särkeä jo kaksi sydäntä kuukauden sisällä. Ja itseasiassa löin niistä toista avokämmenellä poskelle kun se suuteli mua. Ja se oli vielä mies! Siis hyi oksetus.

Kävin tässä juuri toissa päivänä aamuyöstä viiden maissa keskustelua siitä, että jos olisin raskaana niin mitä tekisin. Hypoteettinen oletus, tälle ei ole MITÄÄN fyysisiä mahdollisuuksia koska olen viimeksi harrastanut seksiä viime vuoden helmi-maaliskuun vaihteessa. Mutta JOS näin olisi käynyt, niin vastasin että kahdessa tapauksessa pitäisin sen lapsen. Toinen olisi se, että lapsi olisi M:n ja toinen olisi se, että lapsi olisi tämän johon olen ollut jo hyvän tovin toivottomasti rakastunut. Tämähän nyt ei liittynyt mitenkään mihinkään, kunhan huvikseni kirjoittelen.

Viime aikoina olen ollut liki päivittäin viihteellä ja katsonut hyvän ystäväni kanssa elokuvia. Viimeksi eilen oli vuorossa pizzaa ja kaksi viimeisintä Twilightia, Edward rocks! Huomenna on tiedossa taas leffailtaa, minä haen komediat ennenku menen töihin. Maksani sanoo varmaan kesän lopuksi poks.

Ranteeni on edelleen rikki. Musta tuntuu, että se menee öisin aina sijoiltaan. Siitä kuuluu naps ja sitten sattuu ja itkettää ja ranne jää siihen (yleensä hassuun) asentoon jossa se on ollut ennen napsahdusta. Lasta on jo niin likainen ja pehmennyt, että sitä ei voi edes käyttää enää. Mun PITÄIS mennä kuvauttamaan toi ranne ja ehkä jopa mennä niihin fucking allergiatesteihin. Vaikka onko sillä niin väliä, kun en tule koskaan kertomaan työnantajalleni niiden testien lopputuloksia. Ja se salamyhkäinen projekti on edelleen kesken, ja se ei mennytkään ihan niin putkeen kun toivoin... Ja se salamyhkäinen projekti liittyy erittäin olennaisesti noihin allergiatesteihin.

Vanhempieni uusi kissanpentu on supersoma ja ihan adhd-tapaus. Vertasin juuri omaan kissaani sen pennun kokoa ja mun pienen kissan pää on samankokoinen kun koko se pentu! Ilmeisesti kämpässä on niin kylmä, kun pikkukissa nukkuu erittäin mielellään mun kyljessä kiinni. Se tulee viereen heti kun mulla hytinä lakkaa ja on siinä ihan koko yön. Aamulla kun rupean liikehtimään niin se lähtee odottamaan, että kulhoihin tulee aamupalaa. Mun täytyykin itseasiassa tehdä tilaus, kissojen ruokintapiste näyttää harvinaisen dorkalta kun siinä on kenkälaatikoiden kansia alustana. Voi jösses. Ja ihan turhaa diipadaapaa olen kirjoitellut. Huhhuh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti