lauantai 8. kesäkuuta 2013

I did it!

Ihan superloistavaa, nyt on tullut hyviä uutisia ihan joka tuutista ja tässä teille muutamia:

-Siivosin kämppäni, se sujui niin kivuttomasti että yllätyin. Ja olen imuroinut sen jälkeen jo kerran.
-Sain lääkäristä terveet paperit, mulla ei ole uusintakierrosta syöpäpaskaa edessä tällä erää!
-Töissä kaikki menee loistavasti, musta tulee hyviä henkilökohtaisia palautteita ja työkaverit tykkää musta.

Mitä väliä sillä on että mulla on tilillä rahaa kokonaiset 36€ ens viikon perjantaihin asti, kuka sellasesta jaksaa välittää..? Mulla menee niin hyvin että ei paremmasta väliä!

Sain jopa hoidettua yhden juoksevan liikenneturvallisuuteen liittyvän asian. Kohta pääsen sitten haukkumaan asuinpaikkakuntaani ja sen liikenteestä vastaavia ihmisiä. Yhä edelleen olen sitä mieltä etten vaatinut liikoja. Noh, kohta se nähdään. Oon tullu yövuorosta aamulla kahdeksalta kotiin, heräsin kahdelta iltapäivällä ja nyt oon niin väsynyt etten jaksa tällä erää blogata enempää.

Sen verran sanon vielä, että edistyin ja poistin vihdoin kännykästäni sen numeron joka särki mun sydämeni ja teki musta tämmösen kun mä olen, sisältä turran. Ehkä mä vielä joskus voinkin tuntea jotain, ehkä muutakin kun kipua... I'm numb and nothing's real. 

PS: Laitoin viime vuoden heinäkuulle vihdoinkin vuodatuksesta kaikki päivitykset ja blogin poistopyynnön, olemme siis siirtyneet Bloggeriin ihan jäädäksemme. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti